Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.met.si so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Met.si upravlja podjetje Anton Šefic s.p. Celovška cesta 143 1000 Ljubljana. (v nadaljevanju ponudnik).

Stranke se morajo pred nakupom na spletni strani registrirati in pri tem pridobijo uporabniško ime ter geslo, katera uporabljajo pri nakupih prek spletne strani.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil informacije o:
- identiteti podjetja,
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
- dostopnost izdelkov,
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve,
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- odstopni rok od pogodbe, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Ponudba artiklov
Ponudba artiklov je odvisna od dobave artiklov in se ažurno spreminja.
Cene so predstavljene kot redne cene, spletne cene in akcijske cene. Redne cene so cene, priporočene s strani proizvajalcev, spletne cene oblikuje ponudnik in so veljavne za naročilo preko interneta ob 100% plačilu z gotovino ob prevzemu ali po plačilu predračuna oz. ponudbe. Akcijska cena je cena za artikle, ki so označeni kot akcijska ponudba in velja za nakup preko interneta v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino ob prevzemu ali po predračunu.

Načini plačila
V spletni trgovini ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu – po povzetju,

-po predračunu z nakazilom na poslovni račun


Cene

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Cena za izbrano blago velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Postopek nakupa
Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.
Pogodba bo shranjena v natisnjeni obliki na sedežu ponudnika. Kupcu je na željo na vpogled. Kopijo lahko na zahtevo prejme po navadni pošti.

1. Naročilo v čakalni vrsti
Po oddaji naročila gre naročilo v čakalno vrsto.

2. Potrditev naročila
Ponudnik v elektronski oz. telefonski obliki sporoči kupcu, da je naročilo prejeto. Naročilo se potrdi, ko je izvedeno plačilo po povzetju.

3. Dostava blaga
Ponudnik v obljubljenem roku blago odpošlje na naslov, ki ga je sporočil kupec.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kot kupec imate pravico do odstopa od pogodbe v 14-ih dneh od prejema blaga. O tem nas morate obvestiti pisno prek navadne ali elektronske pošte. Artikli morajo biti neuporabljeni, nepoškodovani in v takšnem stanju kot so bili odposlani. Spletna trgovina pa v roku 14 dni od prejema blaga vrne celotno kupnino. Potrošnika bremenijo le stroški vračila blaga.

Dostava
Ponudnik mora naročeno blago oz. storitev v celoti dostaviti v obljubljenem času. Dostavo vrši Pošta Slovenije.

Hitrost dostave
Blago poskušamo odposlati v najkrajšem možnem času, pridržujemo pa si pravico do dostave najkasneje v 7 dneh od naročila.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo preko e-maila ali telefona.

Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
- pošiljatelj mora biti jasno razviden
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
- željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrditl, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

 

Varstvo podatkov (GDPR)

 

1. Upravljavec

Uradno ime podjetja: Šefic Anton s.p.

Sedež podjetja: Celovška cesta 143, 1000 Ljubljana, Slovenija

Odgovorna oseba v podjetju (zakoniti zastopnik ali predstavnik): Šefic Anton

 

2. Uporaba, obseg in namen hranjenja in obdelave

Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami, tržnega obveščanja prek elektronske pošte in pospeševanja prodaje v elektronski pošti in na spletnih straneh. Ob poslanih elektronskih sporočilih si zabeležimo prikaze na strani posameznikov prejetih sporočil in klike na povezave v prejetih sporočilih. Za boljšo in bolj usmerjeno ponudbo ter prilagajanje nadaljnjih sporočil zabeležene podatke avtomatsko obdelamo, analiziramo, profiliramo ter ocenjujemo zainteresiranost naših strank za poslana sporočila. Na osnovi zabeleženih podatkov in ustvarjenih profilov ne izvajamo avtomatiziranega sprejemanja odločitev.

 

Za namen obveščanja z elektronsko pošto hranimo:

– naslov elektronske pošte

– ime

– priimek

Osebne podatke zbiramo z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hranimo skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena.

 

Osebne podatke uporabljajo naš naslednji oddelek:

– Prodaja

 

3. Iznos

Zbirke osebnih podatkov hranimo na območju Republike Slovenije ter jih ne iznašamo v druge države.

 

4. Obdobje hrambe

Osebne podatke posameznika hranimo do preklica soglasja za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika. Po preklicu soglasja posameznika njegove osebne podatke nemudoma učinkovito in trajno izbrišemo.

V kolikor bi v našem podjetju prenehali zgoraj opisani nameni, zaradi katerih hranimo in obdelujemo osebne podatke, bomo zbirke podatkov, katerih namen je prenehal, nemudoma učinkovito in trajno izbrisali.

Podatke o prikazih prejetih sporočil in klikih na povezave v prejetih sporočilih hranimo še 12 mesecev od pošiljanja sporočila.

 

5. Pravice posameznika (osebe)

Vsak posameznik lahko za svoje podatke kadarkoli zahteva:

– vpogled

– popravek

– popoln izbris

– prenos drugemu ponudniku sorodnih storitev

– prekinitev obdelave in hranjenja oz. preklic soglasja za obdelavo in hranjenje, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve oz. soglasja izvajala do njegovega preklica.

 

V primeru, da bi v našem podjetju želeli nadalje obdelovati osebne podatke za namen, ki ni namen, za katerega so bili osebni podatki zbrani, bomo posamezniku pred tako nadaljnjo obdelavo podatkov zagotovili informacije o tem drugem namenu in vse nadaljnje relevantne informacije, kot so podane v temu dokumentu.

 

Vsak posameznik lahko v primeru, da meni, da so mu z naše strani kakorkoli kršene pravice z naslova varstva njegovih osebnih podatkov, kadarkoli poda pritožbo pri nadzornemu organu – Informacijskemu pooblaščencu v Republiki Sloveniji:

 

Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana, https://www.ip-rs.si