Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Šefic Anton s.p

Celovška cesta 143

1000 Ljubljana. 

P.E. Dolenjska cesta 142, 1000 Ljubljana

ŠT. ODL: 27051498 Z DNE 10/03/1998, Vpisan pri AJPES, Izpostava Ljubljana, MATIČNA ŠTEVILKA :1224778, ID za DDV: SI95982841, TRR: SI56 0204 3005 3716 658

Splošni pogoji poslovanja so narejeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. V kolikor iz spodaj opisanih pogojev pravice potrošnika niso razumljive ali vidne, veljajo določila v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Informacije iz 1. odstavka 43.b člena ZVPot so sestavni del pogodbe in se ne spreminjajo.

Vsi dokumenti, predračuni, pogodbe in računi so napisani v slovenskem jeziku, razen v primeru, ko kupec izrazi željo, da je dokument napisan v tujem jeziku oziroma pri mednarodnem sodelovanju.



1. POSLOVNI PROSTORI 


1.1. Naslov podjetja: 

Šefic anton s.p

Celovška cesta 143

1000 Ljubljana. 

P.E. Dolenjska cesta 142, 1000 Ljubljana


2. CENE

Vse navedene cene so v evrih, vsebujejo DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila in ob osebnem prevzemu na naslovu podjetja. Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba na spletni strani www.met.si/trgovina ažurira in spreminja pogosto in hitro.


3. NAROČILA

3.1. Naročila sprejemamo med delovnim časom na telefonsko številko 01 428-95-33 ali 041-664-996, na elektronski naslov info@sefic.si in preko spletne trgovine.

3.2. Naročila, poslana preko elektronske pošte in preko spletne trgovine sprejemamo tudi izven delovnega časa.
 

4. POSTOPEK NAKUPA PREKO SPLETNE TRGOVINE

4.1 Kupec na spletni strani www.met.si/trgovina izbere željeni artikel in ga potrdi pritiskom na ikono »Dodaj v voziček«.

4.2. Odpre se pojavno okno s tekstom »Izdelek je bil uspešno dodan v vašo košarico«. Kupec lahko nadaljuje z nakupovanjem drugih artiklov ali pa pritisne na ikono »Na blagajno« za začetek postopka zaključevanja nakupa.

4.3. Naslednji korak je Povzetek vozička, v katerem so artikel, njegova cena, dobavni rok ter količina, ki jo kupec lahko spremeni. V tem koraku lahko kupec s pritiskom na ikono »x« odstrani artikel, nadaljuje z nakupovanjem ali se pomakne na naslednji korak, ikona »Nadaljuj na blagajno«. Možen je tudi vnos promocijske kode. Promocijske kode se med seboj lahko izključujejo.

4.4. V koraku Prijava ima kupec možnosti kreiranja novega računa, vpisa v že obstoječi račun. V primeru, da kupec kreira nov uporabniški račun, se odpre pojavno okno, kamor kupec vpiše svoje podatke (ime, priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov in geslo). Potrditveno elektronsko sporočilo prejme kupec na vneseni elektronski naslov.

4.5 V koraku Naslov za dostavo izbere kupec obstoječ naslov za dostavo ali ustvari nov naslov za dostavo..

4.6 V koraku Način Dostava kupec izbere osebni prevzem ali dostavo na vneseni naslov. S pritiskom na ikono »Način plačila« se kupec pomakne na naslednji korak.

4.7 V koraku Izberite plačila kupec izbere plačilo. Možno je plačilo z bančnim nakazilom, plačilo ob prevzemu z gotovino na blagajni (v primeru osebnega prevzema), plačilo po povzetju (v primeru pošiljanja preko Pošte Slovenije), možen pa je tudi vnos komentarja ob naročilu. Kupec se mora pred nadaljevanjem nakupa strinjati s pogoji poslovanja.

4.8 V koraku Potrditev naročila je viden povzetek naročila. Za potrditev naročila je potrebno pritisniti ikono »Potrdite naročilo«. S tem je naročilo zaključeno, kupec prejme na vpisani elektronski naslov potrditev svojega naročila.

4.9 Ko je blago pripravljeno za prevzem (v primeru, da je kupec označil osebni prevzem) oziroma, ko se blago odpremi (v primeru, da je kupec označil dostavo po pošti), Elektronskim sporočilom. Račun je fizično priložen naročenemu blagu.

4.10 Kupoprodajna pogodba med kupcem in spletno trgovino www.met.si/trgovina je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo z naslovom »Hvala za vaše zanimanje za Spletna trgovina Sefic Anton s.p. servis in prodaja izdelke. Naročilo je bilo sprejeto in bo obdelano v čim krajšem času.«. Od tega trenutka dalje so vse cene in pogoji določeni in veljajo tako za spletno trgovino kot tudi kupca. Kupoprodajna pogodba (elektronsko sporočilo z naslovom »Hvala za vaše zanimanje za Spletna trgovina Sefic Anton s.p. servis in prodaja izdelke. Naročilo je bilo sprejeto in bo obdelano v čim krajšem času. je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Šefic Anton s.p..


 

5. POSTOPEK NAKUPA PREKO SPLETNE TRGOVINE ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v tretjem koraku ob vnosu naslova napišete naziv podjetja.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.
 

6. NAČINI PLAČILA

  • z gotovino ob prevzemu na prodajnem mestu,
  • po povzetju,
  • z bančnim nakazilom na račun podjetja (po ponudbi / predračunu),
  • s plačilno / kreditno kartico na prodajnem mestu (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro),
  • s kreditno kartico v spletni trgovini (Visa, BA Maestro in MasterCard),
  • z obročnim plačilom do 12 obrokov na prodajnem mestu za komintente NLB d.d.: s Karanto, Viso ali MasterCard,
   


Več informacij o načinih plačila ... klik

 

7. DOSTAVA IN PREVZEM

Strošek dostave naročil v vrednosti do 80,00 eur z ddv je 4,88 eur z ddv.

Strošek dostave naročil v vrednosti nad 80 eur z ddv je brezplačen.​​​​​​

Strošek pošiljanja je enoten, ne glede na količino ali težo blaga.



Osebni prevzem
Možen je tudi osebni prevzem na naslovu poslovne enote Šefic Anton s.p., Dolenjska cesta 142, 1000 Ljubljana v delovnem času podjetja.

Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato vam priporočamo, da navedete naslov, kjer ste dosegljivi dopoldan (npr: delovno mesto). V primeru, da ob dostavi niste na navedenem naslovu, vam dostavna služba pusti obvestilo in pošiljko lahko prevzamete na najbližji poslovalnici Pošte Slovenije. 

Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko, na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bodo v primeru, da je paket večjih dimenzij, s pošte predhodno poklicali.

Za dostavo paketa poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. 
Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle odpremili na vaš naslov.


8. POSTOPEK OBRAVNAVE PRITOŽBE

V podjetju Šefic Anton s.p. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudimo izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje pisno na sedež podjetja, Šefic Anton s.p.., Celovška cesta 143, 1000 Ljubljana, ali na elektronski naslov info@sefic.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 

V podjetju Šefic Anton s.p. bomo v najkrajšem možnem času potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče, ki je najbližje kraju kupčevega stalnega prebivališča.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom, hkrati vas pa obveščamo, da lahko pritožbo vložite tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


9. STVARNA NAPAKA

Podjetje Šefic Anton s.p. nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu s 37.-39. členom Zakona o varstvu potrošnikov.
 

37. člen
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen
Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

38. člen
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:

  • odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
  • ponovno opravi storitev ali
  • vrne plačani znesek.

Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.

39. člen
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi spore


10. GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Podjetje Šefic Anton s.p. je dolžno spremljati in ažurno reševati vse zahtevke, ki jih posreduje kupec. 

Rok za popravilo oz. odpravo napake je 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oz. pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno popravo okvare in pomanjkljivosti izdelka.

Šele v primeru, če proizvajalec v tem roku ne odpravi napake, mora potrošniku brezplačno nadomestiti izdelek, z enakim novim in brezhibnim izdelkom. 

V primeru, da reklamiranega blaga ni možno zamenjati z enakim (ga ni več na zalogi/ni več dobavljiv), se po skupnem dogovoru zamenja za blago, ki vrednostno in kvalitetno ustreza reklamiranemu. Skrajni rok za rešitev reklamacije je 45 dni.

Garancijska popravila ali zamenjave se vršijo v servisu pri dobavitelju, kamor mora kupec dostaviti ali poslati reklamirano blago na svoje stroške. Stroške materiala, nadomestnih delov, dela, prevoza in vse stroške, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oz. pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, nosi prodajalec. 

Zgoraj navedena pravila pa ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za napake izdelkov.


11. VRAČILO BLAGA

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu blaga odstopi od pogodbe brez kakršnekoli odškodnine, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec obvestiti prodajalca, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski naslov: info@sefic.si. Kupec je dolžen podjetju vrniti ali izročiti blago nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen, če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. Priložen mora biti račun. Edini strošek, ki ob vračilu bremeni kupca je strošek vračila blaga.

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

  • pri pogodbah o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe
  • pri pogodbah o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • pri pogodbah o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat
  • pri pogodbah o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo kupcu ne daje več pravic, kot sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako kupec ne more in ne sme prejeto blago neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na pokušnjo, kjer je preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Kupec tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Pravica do odstopa od pogodbe ne daje kupcu nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato ima kupec znotraj zakonskih okvirov možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • če izdelek vrnete osebno na poslovno enoto podjetja Šefic Anton s.p.., Dolenjska cesta 142, 1000 Ljubljana, dajte izdelek na vpogled referentu,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe
  • vidne sledi montaže ali uporabe so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov ali uporabe. Ne uporabljajte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Vsako preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa v skladu z osmim odstavkom 43d. člena Zakona o varstvu potrošnikov odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti ter delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila ob nakupu koriščena promokoda, se ta sredstva upoštevajo kot znižanje končne cene in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Šefic Anton s.p. kupcu, ki odstopi od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Denar se mu vrne, najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil potrošnik, razen če je kupec izrecno zahteval drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

12. OSTALO

Varnost posredovanja podatkov in politika varovanja osebnih podatkov:
Podatki, ki jih kupec posreduje podjetju Šefic Anton s.p., se bodo uporabljali izključno za interno uporabo in ne bodo posredovani tretji osebe ali drugemu podjetju, razen s privoljenjem kupca. Elektronski naslovi se tudi ne bodo uporabili za razpošiljanje “spama”, za prejemanje obvestil o novostih pa samo v dogovoru s kupcem.

12.1. Za poslovanje s poslovnimi partnerji in strankami veljajo izključno pogoji navedeni v "Splošnih pogojih poslovanja", razen če ni izrecno drugače določeno. Drugačni dogovori brez pisnega dokumenta ne morejo biti veljavni.

12.2. Vsak kupec na zahtevo prejme kopijo "Splošnih pogojev poslovanja" v pisni obliki, sicer pa so pogoji objavljeni na spletni strani www.met.si/trgovina.

12.3. Nesoglasja ali spore, ki bi nastali s tolmačenjem ali izvajanjem "Splošnih pogojev poslovanja", bosta partnerja reševala sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišče, najbližjemu stalnemu prebivališču kupca. 

12.4. “Splošni pogoji poslovanja” stopijo v veljavo takoj po prejemu oz. objavi na spletni strani www.met.si/trgovina.

Izjavljamo, da smo davčni zavezanci in da smo zavezani plačevanju davka na dodano vrednost po 76. členu, Zakona o davku na dodano vrednost.